FAQ

1. Wanneer komt mijn box binnen?

Leveringsdagen:

  • Maandag, Woensdag, Vrijdag

Bestelmomenten en Levering:

  • Bestel je tussen donderdag 14:00 en zondag 13:59? Je levering komt op maandag.
  • Bestel je tussen zondag 14:00 en dinsdag 13:59? Je levering komt op woensdag.
  • Bestel je tussen dinsdag 14:00 en donderdag 13:59? Je levering komt op vrijdag.

U wordt in de loop van de leverdag op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

2. Is er een minimale bestelbedrag? 

De minimale bestelbedrag bedraagt €50. 

3. Wat gebeurt er als er niemand thuis is tijdens de bezorging?

We streven ernaar u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van uw bestelling. Op de dag van bezorging ontvangt u een e-mail met een track en tracé code. Als er niet wordt opengedaan, zal de bezorger proberen u telefonisch te bereiken. Mocht u toch niet thuis zijn, dan plannen we (eenmalig) een nieuwe leverpoging voor de volgende leverdag. Als u voor een tweede keer niet thuis bent, worden de bezorgkosten voor de derde leverpoging aan u doorberekend.

4. Is het Halal?

Ja, wij serveren al meer dan 10 jaar Halal gerechten.

5. Hoe warm je het op?

Voor bereiding in de magnetron, raadpleeg de verpakking voor gedetailleerde instructies. Indien je kiest voor de oven, schep de gerechten op een bord. Vergeet niet om de bovenkant af te dekken, bijvoorbeeld met zilverfolie, om de smaak optimaal te behouden.

6. Waar bezorgen wij?

In heel Nederland én Vlaams België

7. Voor hoeveel personen is 1 box?

1 gerecht is voor 1 persoon.

8. Kan ik de maaltijden komen afhalen?

Er is geen optie om de gerechten te komen afhalen. Uw maaltijden worden alleen bezorgd.

9. Wanneer gratis verzending?

U heeft gratis verzending vanaf €70 (NL) en €100 (BE). Onder €70 (NL) €100 (BE) betaald u €8,50 verzendkosten verzendkosten.

10. Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

U ontvangt een ontvangstbewijs voor uw bestelling onmiddellijk nadat u deze hebt geplaatst. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een volgnummer. Met dit nummer kun je op elk moment de status van je bestelling controleren.

11. Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle producten die worden verkocht?

Ja, wij bieden een kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Ook garanderen wij een houdbaarheid van 3 maanden (in de vriezer) vanaf het moment van productie. Als u niet tevreden bent met het product of schade constateert, neem dan onmiddellijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om het probleem op te lossen en uw tevredenheid te garanderen.

12. Hoe kan ik met u in contact komen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail. U kunt ook een chat met ons openen door op de aangegeven link te klikken en ons te laten weten of u vragen of zorgen heeft.

13. Krijg ik mijn geld terug als het product me niet bevalt?

Ja, wij bieden een volledige terugbetaling als u niet tevreden bent met het product of als het niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en wij regelen het voor u. Onze klanten hebben consequent gemeld dat onze producten hen hebben geholpen in hun dagelijks leven.

14. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDeal: via de betaalomgeving van je bank.
- Bancontact: via de betaalomgeving van je bank.
- Paypal, Achteraf betalen: Klarna
- Creditcard (Mastercard, Visa of American Express): het bedrag wordt gereserveerd en pas na levering afgeschreven.)

15. Op welke dagen vindt er geen levering plaats? 

- Vrijdag 10 mei
- Maandag 20 mei