FAQs
Wanneer komt mijn box binnen?
Als u voor 18:00 besteld, komt uw box de volgende (werk)dag binnen. Dit is altijd in de avond. U wordt in de loop van de dag op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
Is het Halal?
Ja, wij serveren al meer dan 10 jaar Halal gerechten.
Hoe warm je het op?
Voor bereiding in de magnetron, raadpleeg de verpakking voor gedetailleerde instructies. Indien je kiest voor de oven, schep de gerechten op een bord. Vergeet niet om de bovenkant af te dekken, bijvoorbeeld met zilverfolie, om de smaak optimaal te behouden.
Waar bezorgen wij?
In heel Nederland (zonder de Waddeneilanden) én Vlaams België.
Voor hoeveel personen is 1 box?
1 gerecht is voor 1 persoon.
Kan ik de maaltijden komen afhalen?
Er is geen optie om de gerechten te komen afhalen. Uw maaltijden worden alleen bezorgd.
Wanneer gratis verzending?
U heeft gratis verzending vanaf €40. Onder €40 betaald u €4,99 verzendkosten (NL) en €7,50 verzendkosten (BE).
Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?
U ontvangt een ontvangstbewijs voor uw bestelling onmiddellijk nadat u deze hebt geplaatst. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een volgnummer. Met dit nummer kun je op elk moment de status van je bestelling controleren.
Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle producten die worden verkocht?
Ja, wij bieden een kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Als u niet tevreden bent met het product of schade constateert, neem dan onmiddellijk contact met ons op en wij zullen ons best doen om het probleem op te lossen en uw tevredenheid te garanderen.
Hoelang zijn alle gerechten houdbaar?
Al onze producten zijn 3 maanden houdbaar in de vriezer vanaf het moment van productie. Bekijk de verpakking voor meer informatie.
Hoe kan ik met u in contact komen?
U kunt contact met ons opnemen via e-mail. U kunt ook een chat met ons openen door op de aangegeven link te klikken en ons te laten weten of u vragen of zorgen heeft.
Krijg ik mijn geld terug als het product me niet bevalt?
Ja, wij bieden een volledige terugbetaling als u niet tevreden bent met het product of als het niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en wij regelen het voor u. Onze klanten hebben consequent gemeld dat onze producten hen hebben geholpen in hun dagelijks leven.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
iDeal: via de betaalomgeving van je bank. - Bancontact: via de betaalomgeving van je bank. - Paypal, Achteraf betalen: Klarna - Creditcard (Mastercard, Visa of American Express): het bedrag wordt gereserveerd en pas na levering afgeschreven.