Retourbeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd heeft om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, ga je naar onze contactpagina en vertel je ons het exacte probleem, zodat we het retour/terugbetalingsproces kunnen starten.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over een retourzending.

Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Als u beschadigde producten ontvangt, neem dan contact met ons op en stuur ons zo snel mogelijk een video. Zodat we het probleem voor u kunnen oplossen.

Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt terug te sturen, en zodra de terugkeer is geaccepteerd, maak een aparte aankoop voor het nieuwe item.

Terugbetalingen
Wij laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalwijze. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Bedankt.